Udany biznes w małym mieście
http://www.carstens.pol.pl/
Małe miasteczka, które nie mają dużych centrów handlowych, a jedynie sklepy i usługi lokalnych przedsiębiorców, to dobra lokalizacja dla systemów franczyzowych. Mieszkańcy niewielkich miejscowości, zwykle jeżdżą do znajdującego się niedaleko, większego miasta, które zapewni im znaczny wybór produktów i usług.
Czy można sprawić, aby swoje pieniądze zostawili we własnym mieście i jednocześnie otrzymali to, czego oczekują? Sklepy i usługi, funkcjonujące na zasadach franczyzy, to przedsiębiorstwa cieszące się dobrze funkcjonującym marketingiem i popularnością wśród konsumentów. Znane marki przyciągają szyldem oraz produktami, które można tam dostać.
Małe miasteczka, w których otwiera się np. renomowane sklepy odzieżowe, czy spożywcze, mogą liczyć na zainteresowanie nie tylko miejscowych, ale też mieszkańców okolicznych wsi.
W takich sklepach można kupić taniej, a wybór jest większy. Franczyza zatem sprawdza się nie tylko w wielkich miastach, ale również w miejscowościach o ludności około 10-20 tysięcy.